eLearning - Katholiek Onderwijs Vlaanderen
  • Leeromgeving
  • Aanmelden
FAQ
Lessen Delen
Fullscreen verlaten Terug naar cursus
Datawijs schoolbeleid
  • INTAKE & INLEIDING
    • WELKOM*
    • Wie is wie?
    • HELP! ik zie de cursusinhoud niet!
    • Stel je even voor...
    • Waarom data gebruiken?*
    • Praktijkvoorbeelden
    • Jouw beginsituatie en verwachtingen*
  • MODULE 1. GOED BEGONNEN
    • 1.1. Doelen module 1
    • 1.2. Monitoring en onderzoek*
    • 1.3. soorten onderzoeksvragen
      • Quiz
    • 1.4. Onderzoeksvragen in de praktijk
    • 1.5. Een goede onderzoeksvraag*
    • MIJLPAAL 1
  • CONTACTMOMENT 1.
    • Voorbereiding contactmoment 1*
  • MODULE 2. AAN DE SLAG MET DATA
    • 2.1. Doelen module 2
    • 2.2. Data zijn niet altijd cijfers
      • Quiz
    • 2.3. Wat je moet weten...*
      • Quiz
    • 2.4. Lezen en gebruiken van literatuur*
    • 2.5. de datakaart*
    • 2.6. Welke informatie is er al beschikbaar op onze school?
    • 2.7. Welke bijkomende informatie heb je nodig?
    • 2.8. Analyse van kwalitatieve data
    • 2.9. Analyse van kwantitatieve data
    • MIJLPAAL 2
  • CONTACTMOMENT 2.
    • Voorbereiding contactmoment 2*
  • MODULE 3. EEN DATAWIJZE SCHOOL
    • 3.1. Interpretatie van resultaten*
    • 3.2. Communiceren met impact*
    • 3.3. En Actie!
    • 3.4. Een datawijze schoolcultuur
    • 3.5. Systematisch werken met een schoolmonitor
    • Mijlpaal 3
  • CONTACTMOMENT 3. Feestmoment
    • Voorbereiding contactmoment 3*
  •  leeromgeving@katholiekonderwijs.vlaanderen



         privacyverklaring         cookiebeleid 
           
                      

 
Copyright © Bedrijfsnaam
Aangeboden door Odoo - Maak een gratis website