- INTAKE & INLEIDING
- MODULE 1. GOED BEGONNEN
- CONTACTMOMENT 1.
-
MODULE 2. AAN DE SLAG MET DATA
-
2.1. Doelen module 2
-
2.2. Data zijn niet altijd cijfers10 xp
- Enquête
-
2.3. Wat je moet weten...*10 xp
- Enquête
-
2.4. Lezen en gebruiken van literatuur*
-
2.5. de datakaart*
-
2.6. Welke informatie is er al beschikbaar op onze school?
-
2.7. Welke bijkomende informatie heb je nodig?
-
2.8. Analyse van kwalitatieve data
-
2.9. Analyse van kwantitatieve data
-
MIJLPAAL 2
-
- CONTACTMOMENT 2.
- MODULE 3. EEN DATAWIJZE SCHOOL
- CONTACTMOMENT 3. Feestmoment
Voorbereiding contactmoment 1*
We vinden het belangrijk dat deze cursus zou goed mogelijk aansluit bij je praktijk. In het vervolg gaan we daarom aan de slag met een concrete vraag uit je school. Voor het eerste contactmoment willen we jullie vragen een relevant thema te kiezen: bv. begrijpend lezen, wiskunde, welzijn personeel, enz.
Kies een inhoudelijk thema uit de eigen schoolpraktijk: een uitdaging, prioriteit, of een vraag. Het moet een thema zijn waar je effectief iets aan kan en wil doen, dat een impact zal hebben op je beleidskeuzes of praktijk. Verwar het niet met de leernoden die je hebt voor dit traject (dus niet: "we willen weten hoe we data beter kunnen inzetten").
Rond dit thema geef je twee zaken door:
1. Waar staan we nu al? Wat hebben we al geprobeerd? Welke informatie hebben we al?
2. Waar willenwe naartoe? Wanneer zullen jullie tevreden zijn?
Hier vind je het sjabloon dat we doorheen het traject doorlopen.
De knop hierboven leid je naar een map. Selecteer je regio. In die map zal je de naam van je school zien staan. In de map van je school kun je vervolgens in het bestand werken.
Weergaven | |
---|---|
852 | Totaal # weergaven |
49 | Leden weergaven |
831 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.