-
INTAKE & INLEIDING
-
Praktijkvoorbeelden
-
Jouw beginsituatie en verwachtingen
-
MODULE 1. GOED BEGONNEN
-
1.1. Doelen module 1
-
1.2. Monitoring en onderzoek*
-
1.4. Onderzoeksvragen in de praktijk
-
1.5. Een goede onderzoeksvraag
-
-
CONTACTMOMENT 1.
-
MODULE 2. AAN DE SLAG MET DATA
-
2.1. Doelen module 2
-
2.2. Data zijn niet altijd cijfers
- Quiz
-
2.3. Wat je moet weten...*
- Quiz
-
2.4. Lezen en gebruiken van literatuur*
-
2.5. de datakaart*
-
2.6. Welke informatie is er al beschikbaar op onze school?
-
2.7. Welke bijkomende informatie heb je nodig?
-
2.8. Analyse van kwalitatieve data
-
2.9. Analyse van kwantitatieve data
-
MIJLPAAL 2
-
-
CONTACTMOMENT 2.
-
Voorbereiding contactmoment 2*
-
-
MODULE 3. EEN DATAWIJZE SCHOOL
-
3.1. Interpretatie van resultaten*
-
3.2. Communiceren met impact*
-
3.3. En Actie!
-
3.4. Een datawijze schoolcultuur
-
3.5. Systematisch werken met een schoolmonitor
-
Mijlpaal 3
-
-
CONTACTMOMENT 3. Feestmoment
-
Voorbereiding contactmoment 3*
-