-
Wegwijs in dit leerpad
-
Welkom
-
Wie helpt jou?
-
Legende symbolen
-
Doelen
-
Wat is computationeel denken?
-
Wat?
-
In een schema
-
Opdracht: Wat weet je al over computationeel denken?
-
Opdracht: luisteroefening
-
Definitie
-
Opdracht: definitie
-
-
Waarom is computationeel denken belangrijk?
-
Waarom?
-
Computationeel denken in het leerplan
-
21ste eeuwse vaardigheden
-
Moeten alle leerlingen programmeurs worden?
-
Opdracht: zoek de link?
-
-
Concepten
-
Concepten
-
De concepten van computationeel denken
-
Logisch denken
-
Algortimes
-
Opdracht 1 concepten
-
Decompositie
-
Patroonherkenning
-
Opdracht 2 concepten
-
Abstractie
-
Evaluatie
-
-
Aanpak
-
Aanpak
-
Aanpak van computationeel denken
-
Opdracht: eigen klaspraktijk
-
-
Plugged versus unplugged
-
Plugged versus unplugged
-
-
Computationeel denken een kans om aan alle ontwikkelvelden te werken
-
Opdracht: krachtig onderwijsarrangement
-
-
Computationeel denken ≠ programmeren
-
Opdracht: in het nieuws
-
Test jezelf
-
-
online slotmoment
-
Online slotmoment
-