-
Wegwijs in dit leerpad
-
Wie helpt jou?
-
Legende en symbolen
-
Reflectiemomenten
-
Doelen
-
Opdracht 1: Stel jezelf voor
-
Opdracht 2: Rode draad
-
Visie - Waartoe
-
Afstemmen tussen de eigen visie op leren en de visie van Zin in leren! Zin in leven!
-
Opdracht 3: Wat is goed onderwijs?
-
Opdracht 4: Wat betekent Zin in leren! Zin in leven! voor jou?
-
Rode draad
-
-
Krachtlijnen - Waarom
-
Betekenis geven aan het leerplan, visie
-
OKB en KDS als fundament
-
Stelling: OKB en KDS
-
De harmonische ontwikkeling
-
Opdracht 5: Harmonische ontwikkeling
-
Stelling: Harmonische ontwikkeling
-
Eigenaarschap
-
Opdracht 6: eigenaarschap
-
Stelling: Eigenaarschap
-
Kwaliteitsvol onderwijs
-
Opdracht 7: kwaliteitsvol onderwijs
-
Stelling: Kwaliteitsvol onderwijs
-
Zill legitimeert basisonderwijs
-
Stelling: Legitimeert basisonderwijs
-
Rode draad
-
-
Reflectiemoment 1
-
Welkom op het eerste reflectiemoment
-
-
Opbouw leerplan en ordeningskader - Wat
-
Betekenis geven aan het leerplan, inhoud
-
basisbegrippen Zill
-
Ordeningskader
-
Ontwikkelvelden
-
Opdracht 8: Puzzel ordeningskader
-
Ordeningskader schema
-
Ontwikkelthema's
-
Doelen
-
Leerlijnen
-
Opdracht 9: Doelen en leerlijnen
-
Opdracht 10: Wat staat er in het leerplan?
-
Rode draad
-
-
Omgaan met het leerplan - Hoe
-
Hoe omgaan met het leerplan?
-
Krachtige leeromgeving
-
Opdracht 11: Bepaal de focus.
-
Opdracht 12: Ervaringskansen
-
Opdracht 13: Onderwijsarrangementen
-
Opdracht 14: Onderwijsarrangement
-
Rode draad
-
-
Verwerkingsopdrachten
-
Opdracht 15: Slotopdracht
-
-
Reflectiemoment 2
-
Welkom op het tweede reflectiemoment
-
-
Achtergrondinfo
-
De professionele leraar
-