Doelen en inhouden
Doelen:
De leraar- maakt kennis met de vernieuwingen binnen het leerplan 
- krijgt zicht op het kader waarbinnen het leerplan tot stand komt 
- maakt kennis met de eigenheid van het leerplan, de opbouw en de samenhang 
- maakt kennis met de inhoudelijke klemtonen en didactische aandachtspunten 
- leest het leerplan opnieuw vanuit visie op het vak, opbouw van het leerplan (input sessie 1 en 2) 
- bekijkt in het nieuwe leerplan welke nieuwe leerplandoelen hij moet realiseren 
- bespreekt in de vakgroep welke kansen en struikelblokken men ervaart voor de toepassing van dit nieuwe leerplan 
- bespreekt in de vakgroep welke implicaties dit nieuwe leerplan heeft op de bestaande lesmaterialen 
- formuleert verduidelijkings-vragen voor de pedagogisch begeleider ter voorbereiding van sessie 3 
Inhouden:
- Visie op het vak: Wegwijzers, Vormingscomponenten, Krachtlijnen 
- Opbouw van het leerplan: Inhoudelijke klemtonen, Didactische aandachtspunten 
| Weergaven | |
|---|---|
| 384 | Totaal # weergaven | 
| 384 | Leden weergaven | 
| 0 | Openbare weergaven | 
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.