FAQ Public relations S/II-PuRe-da

Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

Noteer hier jouw vragen.
Servicevoorwaarden

Deze servicevoorwaarden ("Voorwaarden", "Overeenkomst") vormen een overeenkomst tussen de website ("Website-operator", "ons", "wij" of "onze") en u ("Gebruiker", "u" of "uw"). "). Deze overeenkomst bevat de algemene voorwaarden voor uw gebruik van deze website en alle producten of diensten (gezamenlijk, "Website" of "Diensten").

Hoewel deze website mogelijk gekoppeld is aan andere websites, impliceren wij geen directe of indirecte goedkeuring, associatie, sponsoring, goedkeuring of aansluiting bij een gekoppelde website, tenzij hierin specifiek vermeld.

U moet de wettelijke verklaringen en andere gebruiksvoorwaarden van elke website die u bezoekt via een link vanaf deze website goed doornemen. Uw link naar andere off-site pagina's of andere websites zijn op eigen risico.

Website kan cookies gebruiken om de navigatie van de website te personaliseren en te vergemakkelijken voor de gebruiker van deze site. De gebruiker kan zijn / haar browser configureren om de kennisgeving en de installatie van de cookies die door ons zijn verzonden af te wijzen.

Wat voor soort vragen kan ik hier stellen?

Deze community is voor professionals en andere enthousiaste gebruikers, partners en programmeurs. U kan vragen stellen over:

  • Hoe Odoo te installeren op een specifieke infrastructuur,
  • Hoe Odoo te configureren of personaliseren naar specifieke zakelijke behoeftes,
  • Wat is de beste manier om Odoo te gebruiken voor een specifieke bedrjifsbehoefte,
  • Hoe modules te ontwikkelen voor eigen gebruik,
  • specifieke vragen over Odoo dienstaanbiedingen, enz.

Controleer of er al een gelijkaardige vraag bestaat - voordat u ze stelt. U kan vragen zoeken op hun titel of labels. Het is tevens OK om uw eigen vraag te beantwoorden.

Vermijd vragen die te subjectief en argumentatief zijn of niet relevant zijn voor deze community.

Het is aan te raden enkel praktische, beantwoordbare vragen te stellen die gebaseerd zijn op problemen die u ondervind. Chatterige, open vragen verminderen de bruikbaarheid van deze website en duwen andere vragen van de eerste pagina.

Om te voorkomen dat uw vraag wordt gemarkeerd en mogelijk verwijderd, vermijd subjectieve vragen waar ...

  • elk antwoord is even valide: "Wat is uw favoriete ______?”
  • uw antwoord is aangeboden samen met de vraag, en u verwacht meer antwoorden: “Ik gebruik ______ voor ______, wat gebruikt u?”
  • er is geen probleem om op te lossen: "Ik ben nieuwsgierig of andere mensen zich voelen zoals mij."
  • we krijgen een open-einde, hypothetische vraag gesteld: "Wat als ______ gebeurde?"
  • het is een klacht vermomt in een vraag: "______ suckt, heb ik gelijk?"

Als u in een van deze voorbeelden past of als uw motivatie om de vraag te stellen is: "Ik wil graag deelnemen aan een discussie over ______", dan zou u dit niet hier moeten stellen, maar op onze mailinglijsten. Als uw motivatie echter is: "Ik zou graag willen dat anderen mij ______ uitleggen", dan bent u waarschijnlijk op de goede plek.

(De sectie hierboven was gewijzigd van de Stackoverflow's FAQ.)

Meer over:

  • Antwoorden moeten geen vragen toevoegen of uitbreiden. In plaats hier van wijzigt u de vraag of voegt u een reactie toe.
  • Antwoorden moeten geen vragen toevoegen of uitbreiden. In plaats hier van voegt u een reactie toe op de andere antwoorden.
  • Antwoorden moeten niet gewoon verwijzen naar andere vragen. Voeg in plaats daarvan een vraag reactie indicatie toe "Mogelijk duplicaat van...". Hoewel het wel ok is om links naar andere vragen of antwoorden bij te voegen die extra relevante informatie toevoegen.
  • Antwoorden moeten niet gewoon een link geven naar een oplossing. Bied in de plaats de oplossing aan in uw antwoord, zelfs als het een kopie is. Links zijn welkom, maar moeten enkel antwoorden aanvullen, bronnen toevoegen of extra leesmateriaal toevoegen.

Antwoorden moeten geen vragen toevoegen of uitbreiden. In plaats hiervan wijzigt u de vraag of voegt u een reactie toe.

Antwoorden moeten geen vragen toevoegen of uitbreiden. In plaats hier van voegt u een reactie toe op de andere antwoorden.

Antwoorden moeten niet gewoon verwijzen naar andere vragen. Voeg in plaats daarvan de reactie "Mogelijk duplicaat van..." toe. Het is bijgevolg wel ok om links naar andere vragen of antwoorden bij te voegen die extra relevante informatie toevoegen.

Antwoorden moeten niet gewoon een link geven naar een oplossing. Bied in de plaats de oplossing aan in uw antwoord, zelfs als het een kopie is. Links zijn welkom, maar moeten enkel antwoorden aanvullen, bronnen toevoegen of extra leesmateriaal toevoegen.

Antwoorden moeten geen debat starten Deze community Q&A is geen discussiegroep. Vermijd aub debatten in uw antwoord omdat ze vaak de essentie van de vraag en antwoorden vertroebelen. Voor korte discussies plaatst u best een reactie.

Wanneer een vraag of antwoord omhoog wordt gestemd zal de gebruiker die deze heeft aangemaakt wat punten krijgen, genaamd "Karma punten". Deze punten dienen als een ruwe betrouwheid graadmeter binnen de community. Verschillende moderator taken zijn gradueel toegewezen aan de gebruiker gebaseerd op deze punten.

Bijvoorbeeld, als u een interessante vraag stelt of een nuttig antwoord geeft, zal er op uw input omhoog worden gestemd. Als het antwoord misleidend is zal het naar beneden worden gestemd. Elke stem voor genereert 10 punten, elke stem tegen trekt 10 punten af. Er is een limiet voor een vraag of antwoord van 200 geaccumuleerde punten per dag. De tabel op het einde verklaart de vereisten voor reputatiepunten en de vereisten voor elke soort van moderator taak.

Het doel van deze website is om een relevante kennisbasis te maken die vragen gerelateerd aan Odoo beantwoord.

Daarom kunnen vragen en antwoorden gewijzigd worden zoals wiki pagina's door ervaren gebruikers van deze website om zo de algemene kwaliteit te verbeteren van de kennis en inhoud. Zulke privileges worden toegewezen gebaseerd op het karma niveau: u zal hetzelfde kunnen doen wanneer u karma hoog genoeg is.

Als deze aanpak niets voor jou is, respecteer dan de gemeenschap.

Hier een tabel met de privileges en het karmaniveau.