Leerondersteuning in een vierkantje: QR-codes maken en scannen
Verantwoordelijke | Anneke Werelds |
---|---|
Laatst bijgewerkt | 14-10-2021 |
Doorlooptijd | 57 minuten |
Leden | 62 |
Didactiek en leerplannen
SO
Pedagogisch-didactische thema's
-
Welkom en introductie
-
Doel van de cursus
-
Inhoud van de cursus
-
-
Achtergrondinformatie
-
Wat zijn QR-codes?
-
Waarom QR-codes gebruiken?
-
Wat heb je nodig?
-
Tips & tricks
-
-
QR-codes maken
-
Instructies
-
Opdracht
-
-
QR-codes scannen
-
Instructies
-
Voorbeeld
-
-
Online contactmoment
-
Voorbeeld
-
-
Quiz
-
Wat heb je onthouden?10 xp
-
-
Tot slot
-
Inspiratie
-
Verder aan de slag
-
Contact
-
Bronnen
-