Doelen en inhouden
Doelen
De leraren hebben aan de hand van een korte beschrijving inzicht in de inhoud van de studierichting.
De leraren weten wat specifiek is voor de studierichting.
De leraren weten dat het leerplan is opgebouwd uit Engineeringsdoelen en leerdoelen
Technologische wetenschappen.
De leraren weten dat het geïntegreerd projectmatig werken centraal staat in het leerplan.
De leerkrachten weten welke onderdelen gelinkt zijn in geïntegreerde engineeringsprojecten.
De leraren hebben inzicht op de grootste accentverschuivingen.
De leraren hebben inzicht op de infrastructuur en materiële benodigdheden.
De leraren weten welke vormingscomponenten en wegwijzers opgenomen zijn in het leerplan.
De leraren hebben inzicht hoe de opgenomen vormingscomponenten en wegwijzers zich vertalen in de krachtlijnen.
De leraren hebben inzicht in de vertaling van de krachtlijnen in het leerplan Technologische Wetenschappen.
De leraren hebben inzicht in mogelijke leerpaden binnen het leerplan.
De leraren lezen het leerplan vanuit de visie op het vak, opbouw van het leerplan.
De leraren bekijken in het leerplan welke nieuwe leerdoelen ze moet realiseren.
De leraren bespreken in de vakgroep welke kansen en struikelblokken men ervaart voor de toepassing van dit nieuwe leerplan.
Inhouden
Korte beschrijving leerplan
Klemtonen van leerplan Technologische wetenschappen
Grote accentverschuivingen
Geïntegreerd projectmatig werken
Engineeringsprojecten met onderdelen van Elektriciteit, Mechanica, Elektronica – ICT, Hydrostatica, Thermodynamica
Opsomming van Infrastructuur en materiële benodigdheden
Vormingscomponenten en wegwijzers
Krachtlijnen van het leerplan Technologische wetenschappen
De koppeling van de krachtlijnen aan het pedagogisch didactisch proces
Leerpaden binnen het leerplan
Contexten eigen aan het leerplan Technologische wetenschappen
Weergaven | |
---|---|
235 | Totaal # weergaven |
235 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.