Geïntegreerd gelijke onderwijskansenbeleid secundair onderwijs
Privé cursus
Alstublieft Log in contact opnemen met de verantwoordelijke.
Verantwoordelijke | Peter Bracaval |
---|---|
Laatst bijgewerkt | 27-09-2023 |
Doorlooptijd | 5 uur 35 minuten |
Leden | 368 |
Begeleiding van lerenden
-
0 Introductie
-
Voorbeeld
-
Voorbeeld
-
Voorbeeld
-
-
1 Over dit leerpad
-
1.1 Wat en hoe?
-
1.2 Doelstellingen
-
-
2 Waarom aan GOK werken?
-
2.1 Doelstellingen
-
2.2 OK
-
2.3 Beleid met 3 pijlers
-
2.4 GOK-indicatoren en OKI
-
2.5 Ongelijkheden
-
2.6 Inzetten op GOK
-
2.7 Reflectieopdracht
-
-
3 Wat? Wegwijs in de regelgeving
-
3.1 Doelstellingen
-
3.2 Regelgeving
-
3.3 Basisfinanciering
-
3.4 Gekleurde uren
-
3.5 Gekleurd budget
-
3.6 Autonomie school
-
3.7 Onderwijsinspectie
-
-
4 Hoe? Kwaliteitsvol werken aan GOK
-
4.1 Doelstellingen
-
4.2 Wat is kwaliteitsvol werken?
-
4.3 Cyclus van kwaliteitsvol werken
-
4.4 Vertrekken vanuit missie, visie en strategische doelen
-
4.5 Monitoring
-
4.5.1 Verken mogelijke databronnen
-
4.5.2 Selecteer indicatoren
-
4.5.3 Omschrijf wat je ziet
-
4.6 Onderzoek
-
4.6.1 Plan
-
4.6.1.1 Identificatie
-
4.6.1.2 Diagnose
-
4.6.1.3 Acties
-
4.6.2 Do
-
4.6.3 Check
-
4.6.4 Act
-
4.7 Communiceren met impact, betrokkenheid verhogen
-
-
Extra
-
Veelgestelde vragen
-