- 0 Introductie
- 1 Over dit leerpad
- 2 Waarom aan GOK werken?
- 3 Wat? Wegwijs in de regelgeving
-
4 Hoe? Kwaliteitsvol werken aan GOK
-
4.1 Doelstellingen
-
4.2 Wat is kwaliteitsvol werken?
-
4.3 Cyclus van kwaliteitsvol werken
-
4.4 Vertrekken vanuit missie, visie en strategische doelen
-
4.5 Monitoring
-
4.5.1 Verken mogelijke databronnen
-
4.5.2 Selecteer indicatoren
-
4.5.3 Omschrijf wat je ziet
-
4.6 Onderzoek
-
4.6.1 Plan
-
4.6.1.1 Identificatie
-
4.6.1.2 Diagnose
-
4.6.1.3 Acties
-
4.6.2 Do
-
4.6.3 Check
-
4.6.4 Act
-
4.7 Communiceren met impact, betrokkenheid verhogen
-
- Extra
Contact bij inhoud
Heb je vragen over de inhoud van dit leerpad of de implementatie ervan in jouw school(werking)? Aarzel dan niet om contact op te nemen met één van onze begeleiders.
Pedagogisch begeleiders gewoon secundair onderwijs
Begga Blaton
Pedagogisch begeleider
Schoolbeleid, zorg en gelijke onderwijskansen
West-Vlaanderen
Kris Loobuyck
Pedagogisch begeleider
Schoolbeleid, zorg en gelijke onderwijskansen
Oost-Vlaanderen
Sara Mertens
Pedagogisch begeleider
Schoolbeleid, zorg en gelijke onderwijskansen
Mechelen-Brussel
Mieke Moermans
Pedagogisch begeleider
Schoolbeleid, zorg en gelijke onderwijskansen
Limburg
Pedagogisch begeleiders buitengewoon secundair onderwijs
Peter Bracaval
Pedagogisch begeleider
Schoolbeleid, gelijke onderwijskansen
Secundair onderwijs
Buitengewoon onderwijs
Jurgen Viaene
Pedagogisch begeleider
Schoolbeleid, gelijke onderwijskansen
Steunpunt radicalisering
Secundair onderwijs
Buitengewoon onderwijs
Weergaven | |
---|---|
97 | Totaal # weergaven |
97 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.