Doelen en inhoud van de basissessie
In deze presentatie wordt de studierichting Afwerking geduid.
Er wordt verteld welke beroepskwalificatiesde leerlingen bekomen op het einde van de derde graad en aan de hand van een korte inhoud kom je te weten wat specifiek is voor deze opleiding. Je komt te weten welke accentverschuivingen er zijn tegenover het oude leerplan zoals het sterk inzetten op het geïntegreerd projectmatig werken en digitalisering. Je krijgt zicht op de vormingscomponenten en de wegwijzers van de Katholieke Dialoogschool en voorbeelden verduidelijken hoe je er mee kan rekening houden bij de realisatie van jouw nieuw leerplan. Het wordt jou duidelijk dat de vormingscomponenten aan de basis liggen van de krachtlijnen van dit leerplan. Ten slotte wordt je verteld om in te zetten op een goede en sterke leeromgeving door het uitbouwen van een competentiecentrum.
Doelen:
Je krijgt aan de hand van een korte beschrijving inzicht in de inhoud van de studierichting en komt te weten specifiek is voor de studierichting.
Je komt te weten welke beroepskwalificaties behaald worden op het einde van de derde graad.
Je verwerft inzicht in de grootste accentverschuivingen.
Je weet dat het leerplan is opgebouwd uit minimumdoelen, en doelen die leiden naar een of meer beroepskwalificaties.
Je krijgt inzicht op de vormingscomponenten en wegwijzers binnen de Katholieke dialoogschool.
Je krijgt inzicht in de vertaling van enkele vormingscomponenten en wegwijzers naar de krachtlijnen van het leerplan.
Je verwerft inzicht in de concrete invulling van de krachtlijnen voor het leerplan.
Je weet dat het geïntegreerd projectmatig werken centraal staat in het leerplan.
Je verwerft inzicht in de infrastructuur en materiële benodigdheden.
Weergaven | |
---|---|
6 | Totaal # weergaven |
6 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Acties | |
---|---|
0 | Vind-ik-leuks |
0 | Vind-ik-niet-leuks |
0 | Opmerkingen |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.