Doelen 

Gemeenschappelijk deel: 

 

De leraren worden vertrouwd met de vormingscomponenten en wegwijzers van waaruit de krachtlijnen van het leerplan zijn ontstaan. 

De leraren hebben inzicht in de krachtlijnen van de modules maatschappelijke, economische en artistieke vorming. 

De leraren krijgen inzicht in de mogelijkheden waarop een school met het vak MEAV aan de slag kan. 

Afzonderlijk te volgen per module: 

De leraren krijgen inzicht in de inhoudelijke aspecten van de module maatschappelijke vorming en/of economische vorming en/of artistieke vorming: OpbouwLeerplandoelenSamenhang met andere leerplannenBasisuitrusting 

De leraren worden gemotiveerd voor het volgen van een verdiepingssessie afgestemd op de eigen noden 

Je gaat in overleg met de directie om te kijken hoe het leerplan kan gerealiseerd worden 

Je leest het leerplan opnieuw vanuit visie op het vak, opbouw van het leerplan (input sessie 1 en 2).
 

Je bekijkt in het leerplan welke nieuwe leerplandoelen je dient te realiseren. 

Je lijst op welke nascholingsbehoeften er zijn om deze nieuwe leerplandoelen te kunnen realiseren. 

Je lijst kansen en struikelblokken op die je ervaart voor de realisatie van dit nieuwe leerplan. 

Je formuleert verduidelijkings-vragen voor de pedagogisch begeleider ter voorbereiding van sessie 3. 

 

 

Inhouden 

Opbouw van het leerplan 

Leerplandoelen 

Samenhang met andere leerplannen: verticale en horizontale samenhang 

Basisuitrusting 

Weergaven
218 Totaal # weergaven
218 Leden weergaven
0 Openbare weergaven
Delen op social netwerken
Koppeling delen
Delen via e-mail

Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.