Doelen en inhouden
Doelen
De deelnemer…
maakt kennis met de vernieuwingen binnen het leerplan
krijgt zicht op het kader waarbinnen het leerplan tot stand komt
maakt kennis met de eigenheid van het leerplan, de opbouw en de samenhang
maakt kennis met de inhoudelijke klemtonen en didactische aandachtspunten
leest het leerplan opnieuw vanuit visie op het vak, opbouw van het leerplan (input generieke sessie en basissessie)
bekijkt in het nieuwe leerplan welke leerplandoelen hij moet realiseren
bespreekt in de vakgroep welke kansen en struikelblokken men ervaart voor de toepassing van dit nieuwe leerplan
formuleert verduidelijkingsvragen voor de pedagogisch begeleider ter voorbereiding van de verdiepende sessie
uit eventuele drempels tijdens dit vernieuwingsproces
Inhouden
Visie op het vak: wegwijzers, vormingscomponenten, krachtlijnen
- Opbouw van het leerplan: inhoudelijke klemtonen, didactische aandachtspunten
Samenhang met andere leerplannen binnen de studierichting
De beroepskwalificatie vanuit visie op het vak
Weergaven | |
---|---|
102 | Totaal # weergaven |
102 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.