Doelen en inhouden
Doelen
De leraren hebben aan de hand van een korte beschrijving inzicht in de inhoud van de studierichting
De leraren weten wat specifiek is voor de studierichting
De leraren weten dat het leerplan is opgebouwd uit STEM-doelen en leerdoelen voertuigtechnieken
De leraren weten dat het geïntegreerd projectmatig werken centraal staat in het leerplan.
De leerkrachten weten welke contexten aan bod komen in het leerplan.
De leraren hebben inzicht op de grootste accentverschuivingen.
De leraren hebben inzicht op de infrastructuur en materiële benodigdheden.
De leraren weten welke vormingscomponenten en wegwijzers opgenomen zijn in het leerplan
De leraren hebben inzicht hoe de opgenomen vormingscomponenten en wegwijzers zich vertalen in de krachtlijnen.
De leraren hebben inzicht in de vertaling van de krachtlijnen in het leerplan Voertuigtechnieken
De leraren hebben inzicht in mogelijke leerpaden binnen het leerplan
De leraren lezen het leerplan vanuit de visie op het vak, opbouw van het leerplan.
De leraren bekijken in het leerplan welke nieuwe leerdoelen hij moet realiseren
De leraren bespreken in de vakgroep welke kansen en struikelblokken men ervaart voor de toepassing van dit nieuwe leerplan
Inhouden
Korte beschrijving leerplan
Klemtonen van leerplan Voertuigtechnieken
Grote accentverschuivingen
Geïntegreerd projectmatig werken
Contexten eigen aan het leerplan Voertuigtechnieken: Fiets, Bromfiets, Auto
Opsomming van Infrastructuur en materiële benodigdheden
Vormingscomponenten en wegwijzers
Krachtlijnen van het leerplan Voertuigtechnieken
De koppeling van de krachtlijnen aan het pedagogisch didactisch proces
Leerpaden binnen het leerplan
Weergaven | |
---|---|
57 | Totaal # weergaven |
57 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.