Doelen en inhouden
Doelen
Je krijgt goesting om met het leerplan aan de slag te gaan.
Je bent gerustgesteld over de haalbaarheid van het nieuwe leerplan.
Je ziet de samenhang tussen de moderne vreemde talen en je weet dat de visie dezelfde is.
Je ziet de samenhang met Nederlands, met andere vakken, met het gemeenschappelijk funderend leerplan en met het leerplan ICT.
Je begrijpt hoe we vanuit de matrix komen tot verschillende leerplannen moderne vreemde talen.
Je krijgt zicht op de gelijkenissen met de huidige leerplannen MVT en op wat nieuw is.
Je verwerkt de inhoud van sessie twee.
Je bent klaar voor het vervolg van het traject.
Je krijgt goesting om met het leerplan aan de slag te gaan.
Je bent gerustgesteld over de haalbaarheid van het nieuwe leerplan.
Je ziet de samenhang tussen de moderne vreemde talen en je weet dat de visie dezelfde is.
Je ziet de samenhang met Nederlands, met andere vakken, met het gemeenschappelijk funderend leerplan en met het leerplan ICT.
Je begrijpt hoe we vanuit de matrix komen tot verschillende leerplannen moderne vreemde talen.
Je krijgt zicht op de gelijkenissen met de huidige leerplannen MVT en op wat nieuw is.
Je verwerkt de inhoud van sessie twee.
Je bent klaar voor het vervolg van het traject.
Inhouden
Krachtlijnen en visie van de leerplannen moderne vreemde talen (MVT)
Een overzicht van de verschillende leerplannen MVT en hoe die tot stand gekomen zijn
Gelijkenissen met de huidige leerplannen MVT tweede graad
Een overzicht van wat nieuw is
Korte reflectie
Krachtlijnen en visie van de leerplannen moderne vreemde talen (MVT)
Een overzicht van de verschillende leerplannen MVT en hoe die tot stand gekomen zijn
Gelijkenissen met de huidige leerplannen MVT tweede graad
Een overzicht van wat nieuw is
Korte reflectie
Weergaven | |
---|---|
220 | Totaal # weergaven |
220 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.