Doelen en inhouden
Doelen
De leraar heeft goesting om met het leerplan Artistieke vorming aan de slag te gaan.
De leraar maakt kennis met het deel basisvorming en het complementair deel in het leerplan Artistieke vorming.
De leraar kan het leerplan plaatsen binnen een verticale leerlijn Artistieke vorming.
De leraar maakt kennis met de krachtlijnen van het leerplan.
De leraar maakt kennis met de indeling van de leerplandoelen en hun onderlinge afstemming.
De leraar weet welke accenten te leggen afhankelijk van de finaliteit waarin het leerplan wordt gebruikt.
De leraar weet welke minimale uitrusting noodzakelijk is.
De leraar heeft inzicht in de vragen die hij/zij heeft naar aanleiding van het verkennen van de leerplannen.
Inhouden
Plaats van het leerplan Artistieke vorming tussen de andere leerplannen (MEAV – MAVO) en hun onderling verband.
Eigenheid van het leerplan Artistieke vorming: gedeeltelijk basisvorming en gedeeltelijk complementair.
Krachtlijnen van het leerplan.
Plaats van het leerplan in een verticale leerlijn.
Opbouw van de leerplandoelen.
Duiding bij het gebruik van het leerplan binnen de verschillende finaliteiten.
Aandacht aan het richtingspecifiek inkleuren van de opdrachten voor dubbele finaliteit en de arbeidsmarktgerichte finaliteit.
Minimale materiële vereisten.
Weergaven | |
---|---|
228 | Totaal # weergaven |
228 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.