Doelen

Je krijgt inzicht in het leerplan vanuit visie op het vak, opbouw van het leerplan (input sessie 1 en 2).

Je herkent in het nieuwe leerplan welke nieuwe leerplandoelen hij moet realiseren. 

Je krijgt zin om met de vernieuwingen in het vak aan de slag te gaan en heeft het gevoel dat het 

een haalbare kaart is. 

Je ziet kansen tot differentiatie. 

Je legt de link tussen de realisatie van dit nieuwe leerplan en de eigen evaluatiepraktijk.

Je reflecteert over het eigen professioneel handelen i.f.v. het nieuwe leerplan. 

 

Inhouden

Verschillen tussen huidig leerplan en nieuw leerplan. 

Inhoudelijke verdieping van specifieke aspecten van het leerplan met het oog op een goede didactische aanpak, differentiëren, evalueren en samenwerken met andere vakken.

Inhoudelijke duiding rond mogelijke verbindingen met andere leerplannen/vakken.

Weergaven
521 Totaal # weergaven
521 Leden weergaven
0 Publieke weergaven
Delen op social netwerken
Koppeling delen
Delen via e-mail

Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.