DOELEN

  • Je maakt kennis met de vernieuwingen binnen het leerplan.

  • Je ziet kansen en uitdagingen en mogelijke beperkingen van het leerplan .

  • Je situeert deze nieuwe studierichting binnen het domein maatschappij en welzijn op de matrix.

  • Je vergelijkt deze nieuwe studierichting met die van Haar- en schoonheidsverzorging uit de A-finaliteit.

  • Je ontdekt samenhang over en binnen de finaliteiten heen.

  • Je maakt kennis met de leerlijn over de graden heen.

  • Je ziet een eerste samenhang met het GFL en het ICT-leerplan.

  • Je krijgt zich op het kader waarbinnen het leerplan tot stand komt.

  • Je hebt zicht op de concretisering van de wegwijzers en vormingscomponenten.

  • Je maakt kennis met de eigenheid van het leerplan zoals: visie, krachtlijnen en specifieke bouwstenen.

  • Je ziet inhoudelijke klemtonen en didactische aandachtspunten.

  • Je herkent de minimale materiële vereisten en de ondersteuning vanuit het lexicon.

INHOUDEN


  • Matrix secundair onderwijs

  • Beroepskwalificatie van schoonheidsspecialist-adviseur

  • Wegwijzers en vormingscomponenten.

  • Visie, krachtlijnen en bouwstenen van het leerplan.

  • Samenhang met andere leerplannen zoals: haar- en schoonheidsverzorging, GFL, ICT-leerplan

  • Opbouw leerplandoelen

  • Inhoudelijke accenten

  • Lessentabel

  • Minimale materiële vereisten

  • Lexicon

  • Concordantietabel

Weergaven
79 Totaal # weergaven
79 Leden weergaven
0 Publieke weergaven
Delen op social netwerken
Koppeling delen
Delen via e-mail

Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.