Doelen 

  • De deelnemer is overtuigd dat een grondige herwerking van het doelenkader nodig was. 

  • De deelnemer situeert het leerplan in het vormingsconcept (wegwijzers en vormingscomponenten). 

  • De deelnemer kent de krachtlijnen achter het leerplan. 

  • De deelnemer kent de opbouw van het leerplan. 

  • De deelnemer weet hoe een leerplandoel is opgebouwd. 

  • De deelnemer is op de hoogte van de algemene aandachtspunten over de vakken heen. 

  • De deelnemer bestudeert de leerplandoelen.  

  • De deelnemer bespreektin de vakgroep welke kansen en struikelblokkenhijervaart voor de toepassing van dit nieuwe leerplan. 

  • De deelnemer formuleertsamen met de vakgroepverduidelijkingsvragenvoor de pedagogisch begeleider.  

  • De deelnemer begrijpt de leerplandoelen.  

Inhouden 

  • Linken tussen leerplan en vormingscirkel so 

  • Krachtlijnen leerplan 

  • Opbouw van het leerplan 

  • Leerplandoelen: soorten en opbouw 

  • Aandachtspunten leerplan 

  • Gelijkenissen en verschillen tussen het huidige en het nieuwe leerplan 

  • Stappen implementatietraject 

  • Betekenis leerplandoelen 

Weergaven
288 Totaal # weergaven
288 Leden weergaven
0 Openbare weergaven
Delen op social netwerken
Koppeling delen
Delen via e-mail

Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.