- 1 Welkom en introductie
- 2 Generieke sessie
-
3 Basissessie
-
Doelen en inhouden
-
Input
-
Verwerking
-
Presentatie - Algemene uitleg
-
AV II a Algemene uitleg
-
Presentatie Natuurwetenschappen B
-
2020 12 11 II Nat a presentatie 2
-
II-Nat-a Presentatie expeditiesessie natuurwetenschappen 2de graad A-finaliteit
-
II Nat a Opname expeditiesessie Natuurwetenschappen 2020 03 10 1
-
- Verwerking leren in samenhang (vrijblijvend)
-
4 Verdiepende sessie
-
Doelen en inhouden
-
Input
-
Verwerking
-
II-Nat-a - 2021-05 - Didactisch atelier voortplanting - presentatie
-
II-Nat-a - 2021-05 - Didactisch atelier micro-organismen - presentatie
-
II-Nat-a - 2021-05 - Didactisch atelier chemie - presentatie
-
II-Nat-a - 2021-05 - Didactisch atelier fysische doelen - warmte en temperatuur
-
II Nat a 2021 05 Didactisch atelier voortplanting opname
-
II Nat a 2021 05 Didactisch atelier micro organismen opname
-
II Nat a 2021 05 Didactisch atelier chemische doelen opname
-
II Nat a 2021 05 Didactisch atelier fysische doelen opname
-
II-Nat-a - 2021-05 - Didactisch atelier fysische doelen - energie
-
II-Nat-a didactisch atelier chemische doelen - chemische stoffen + STEMdoelen 23 maart 2022 (1)
-
Didactisch atelier materie en chemische stoffen opname
-
Doelen en inhouden
Doelen
De deelnemer is overtuigd dat een grondige herwerking van het doelenkader nodig was.
De deelnemer situeert het leerplan in het vormingsconcept (wegwijzers en vormingscomponenten).
De deelnemer kent de krachtlijnen achter het leerplan.
De deelnemer kent de opbouw van het leerplan.
De deelnemer weet hoe een leerplandoel is opgebouwd.
De deelnemer is op de hoogte van de algemene aandachtspunten over de vakken heen.
De deelnemer bestudeert de leerplandoelen.
De deelnemer bespreekt in de vakgroep welke kansen en struikelblokken hij ervaart voor de toepassing van dit nieuwe leerplan.
De deelnemer formuleert samen met de vakgroep verduidelijkingsvragen voor de pedagogisch begeleider.
De deelnemer begrijpt de leerplandoelen.
Inhouden
Linken tussen leerplan en vormingscirkel so
Krachtlijnen leerplan
Opbouw van het leerplan
Leerplandoelen: soorten en opbouw
Aandachtspunten leerplan
Gelijkenissen en verschillen tussen het huidige en het nieuwe leerplan
Stappen implementatietraject
Betekenis leerplandoelen
Weergaven | |
---|---|
291 | Totaal # weergaven |
291 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.