- Inleiding op dit leerpad
- Wat verwacht je van muzische vorming?
- Wat is muzische ontwikkeling?
-
Opbouw van muzische ontwikkeling
-
Opdracht 3: Veld, thema's, leeruitkomsten, doelen
-
Veld, thema’s, leeruitkomsten, doelen?
-
Muzische ontwikkeling
-
Opdracht 4: Muzische grondhouding
-
Muzische grondhouding
-
Voorbeelden muzische grondhouding
-
Voorbeelden muzische grondhouding
-
Opdracht 5: Muzische geletterdheid
-
Muzische geletterdheid
-
Opdracht 6: Muzische vaardigheid
-
Muzische vaardigheden
-
- Muzische vorming in de praktijk
Muzische geletterdheid
Ik ben me bewust van de eigenheid van beeld, muziek, dans en drama.
Ik kan muzisch uitdrukken wat in me leeft.
Om muzisch geletterd te worden dompelen we de leerlingen tijdens hun verblijf in de basisschool op een gevarieerde wijze onder in de wereld van beeld, muziek, dans en drama. Zo ervaren ze de mogelijkheden en de eigenheid van de muzische talen en hun vele toepassingen.
Weergaven | |
---|---|
2 | Totaal # weergaven |
2 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.