- Inleiding op dit leerpad
- Wat verwacht je van muzische vorming?
- Wat is muzische ontwikkeling?
-
Opbouw van muzische ontwikkeling
-
Opdracht 3: Veld, thema's, leeruitkomsten, doelen
-
Veld, thema’s, leeruitkomsten, doelen?
-
Muzische ontwikkeling
-
Opdracht 4: Muzische grondhouding
-
Muzische grondhouding
-
Voorbeelden muzische grondhouding
-
Voorbeelden muzische grondhouding
-
Opdracht 5: Muzische geletterdheid
-
Muzische geletterdheid
-
Opdracht 6: Muzische vaardigheid
-
Muzische vaardigheden
-
- Muzische vorming in de praktijk
Muzische vaardigheden
Ik beschik over voldoende technische en instrumentele kennis en vaardigheid om me creatief en kunstzinnig te uiten.
Om zich creatief en muzisch te uiten in beeld, muziek, dans en drama hebben leerlingen een basis aan technische en instrumentele kennis en vaardigheid nodig. Deze verwerven de leerlingen in de basisschool al doende en met de bedoeling om zich verfijnder en beter te uiten. Hoe meer materiaal ze in hun muzische gereedschapskoffer hebben, hoe meer mogelijkheden er zijn.
Weergaven | |
---|---|
2 | Totaal # weergaven |
2 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.